Autor Wątek: H4 a D1  (Przeczytany 476 razy)

beethovenchess

• Jestem nowy
  • Newbie
  • *
H4 a D1
« dnia: Wrzesień 05, 2018, 12:19:00 »
Witam

Mam pytanie, które mnie nurtuje, a jestem początkujący i nie mogę sobie z nim poradzić.
Pan Grzegorz stosuje swoje ustawienia na H4, czy w związku z tym ustawienia na W1 i MN gdzie ustala opory i wsparcia są takie same? Czy szukamy oporów i wsparć na klasycznych ustawieniach 9,28,52 i przenosimy je na wykres z ustawieniami H4 Pana Grzegorza  ?

grabster

• Jestem nowy
  • Jr. Member
  • *
Odp: H4 a D1
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 05, 2018, 12:28:05 »
Witaj,
Jeżeli chodzi o wyższe TF , stosujemy ustawienia org. (9,26,52) i mówię tutaj o dziennym, tygodniowym, miesięcznym. Natomiast jeżeli chodzi o TF H4 to:
- dla początkującego bardziej przyjazne są ustawienia by Greg czyli 7,28,119 ( mniej fałszywych sygnałów)
- z czasem gdy będziesz wiedział o co kaman , możesz stosować ustawienia org. na każdym interwale
Pozdrawiam
Rafał Grabowski

investovanie

• Jestem nowy
  • Newbie
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 05, 2018, 13:32:08 »
Ustawienia Grzegorza pogrubiają chmurę i przez to masz mniej sygnałów, ale wychodzą bardziej trafione, generalnie ;)

Czasami jednak, traci się sporą część ruchu na nich, więc wszystko kwestią testów w Twoim stylu gry, ilości czasu, kapitału, zdolności psychicznych do akceptacji strat i miliony innych.

beethovenchess

• Jestem nowy
  • Newbie
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 05, 2018, 14:26:48 »
Witam

Ja nie pytam czy ustawienia Grzegorza są lepsze tylko czy jeżeli gram na H4 z ustawieniami 7,28,119 to szukam oporów i wsparć na W1 i MN z ustawieniami 7,28,119 czy z ustawieniami klasycznymi Hosody 9,28,52 ?

Pozdrawiam

Damian

• Jestem nowy
  • Full Member
  • *
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 05, 2018, 15:30:48 »
Witam