Autor Wątek: Ichimoku - operacje  (Przeczytany 10391 razy)

keram

• Jestem nowy
  • Newbie
  • *
Ichimoku - operacje
« dnia: Marzec 13, 2017, 20:42:14 »
Witaj Greg!

Nie wiedziałem gdzie mógłbym zamieścić swoje operacje przy użyciu Ichimoku więc stworzyłem nowy wątek. Mam nadzieję, że tak można. 

Bardzo proszę chętnych użytkowników o szczere komentarze i opinie na temat operacji oraz ewentualnie o zamieszczanie swoich analiz i wejść. Jestem początkującym użytkownikiem Ichimoku i zależy mi na zgłębianiu i szlifowaniu tej strategii.

Moje ostatnie wejście na NZD/USD. Piękny spadek i zatrzymanie idealnie na wsparciu i zasięgu wyznaczonej fali. Proszę napisać czy moja analiza była właściwa i ewentualnie co mógłbym zrobić lepiej. Mam nadzieję, że na wykresach widać co i jak.

Pozdrawiam!

bjuadams

• Jestem nowy
  • Newbie
  • *
Odp: Ichimoku - operacje
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 13, 2017, 20:49:05 »
Nic tylko pogratulować super transakcji wg mnie wszystko ok.Możliwe że i ja zacznę postować moje transakcje.A gdzie twój temat chyba raczej powinien wylądować to raczej tutaj.

http://ichimoku-forum.pl/index.php?board=20.0

keram

• Jestem nowy
  • Newbie
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 13, 2017, 21:04:12 »
Hey!

Dzięki za szybką odpowiedź! I za dobre słowo. Szkoda, że to narazie DEMO ale od czegoś trzeba zacząć. Co do miejsca to chciałem żeby wejścia były w dziale Grega bo na jego strategii i podejściu bazuje :)

Chętnie zobaczę zagrania innych użytkowników Ichimoku. Chcę się rozwijać w tym temacie.

keram

• Jestem nowy
  • Newbie
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 13, 2017, 21:47:58 »
To jeszcze dwie operacje w takim razie:)

NZDJPY target był na TP3 ze względu na silne wsparcie SSB na D1, zabrakło niewiele, ale cena i tak ładnie spadała. Teraz wyznaczyłem nową fale (kolor czarny) i czekam co będzie robić cena. Narazie wędruje sobie po płaskim Kijun na H4.