Autor Wątek: Ogólne zasady  (Przeczytany 2515 razy)

Tomek Walko

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 251
  • Karma: +1/-0
Ogólne zasady
« dnia: Lipiec 25, 2015, 11:58:51 »
Forum składa się z większej ilości działów, dostępnych dla zarejestrowanych użytkowników jak i z działów zamkniętych do których dostęp mają osoby aktywne  na grupie Skype.

Oto kilka zasad panujących na forum, nieprzestrzeganie ich będzie skutkowało usunięciem użytkownika z forum. Zależy nam na porządku a merytoryczna dyskusja w odpowiednich działach jest bardzo ważna dla osób które zakładają to forum.

OSOBY KTÓRE WSPÓŁPRACUJĄ Z BROKERAMI przed rejestracją prosimy o kontakt z którymś z adminów. W przeciwnym wypadku blokujemy konto oraz adres IP.

Nie korzystamy z bramek proxy do ukrycia swojego IP. Takie konta nie będą dodawane.

1. W działach: "Ichimoku", "Inaczej niż Ichimoku" oraz "Day- Tarding" piszemy tylko analizy oraz pytamy tylko w związku z analizami. Wszelkie pytania techniczne, prośby o pomoc będą usuwane, a użytkownik dostanie ostrzeżenie.

2. Po otrzymaniu 5-ciu ostrzeżeń konto użytkownika zostaje zawieszone.

3. Nie reklamujemy brokerów, szkoleń, płatnych systemów itp. (założymy dział dotyczący brokerów?)

4. Nie używamy wulgaryzmów.

5. Każda analiza musi zawierać opis ze zdjęciem, w przeciwnym wypadku post zostanie usunięty a użytkownik dostanie ostrzeżenie.

6. Wszelkie posty zawierające treści obraźliwe, niezgodne z dobrymi obyczajami, godzące w dobra osób trzecich będą usuwane a ich autorzy dostaną ostrzeżenie lub zostaną zbanowani.

7. Zabrania się publikacji treści erotycznych. Ich autorzy zostaną zbanowani.

8. Zabrania się rejestrowania użytkowników pod nazwą obraźliwą lub niezgodną z dobrymi obyczajami. Ich właściciele zostaną zbanowani.

9. Zabrania się rejestrowania jednej osoby pod więcej niż jedną nazwą użytkownika. Wszystkie konta jednej osoby mogą zostać zbanowane.

10. Przedstawione na forum "Ichimoku-forum.pl" treści mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią rekomendacji w rozumieniu rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. (Dz.U. z 2005 r Nr 206 poz.1715).

11. Nie dodajemy załączników ze względu na ograniczone możliwości serwera. W dziale "Podstawowa wiedza" znajdują się instrukcję w jaki sposób dodawać filmy oraz zdjęcia.

12. Zarówno rejestracja jak i pisanie na forum oznacza akceptację regulaminu.

« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2015, 13:45:49 wysłana przez Tomek Walko »
Dream it. Wish it. Do it.